Vrijblijvend adviesgesprek?
Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!
Bel mij terugLaat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!
Bel mij terugAdviesgesprek was prima. Enige waar we tegen aan gelopen zijn, is het leveren van de combi oven. In het gesprek krijg je een lijst met artikelnummers, wat je ondertekend. Later bleek dat we 2 ovens besteld hadden, terwijl we 1 combi en een oven wilden hebben. Dan gaat het in een gesprek erg snel, en ga je er vanuit dat je de goede dingen ondertekend. Gelukkig is het later snel verholpen. Het plaatsen van de keuken is grotendeels goed en positief verlopen. Alleen het monteren van de kookplaat ging niet goed. Onze eigen electricien hebben we moeten bellen, omdat de stroomvoorziening niet goed aangesloten was. Ook functioneert alles naar behoren. Wat wel tot ergernis geleid heeft, is de afwerking. Kastjes die tot 3x toe besteld zijn, een legplank die te kort was, een schap wat bij montage sneuvelt (dat kan gebeuren) en vervolgens vergeten is te bestellen (nadat we het zelf aangegeven hebben). Aardig wat bellen heen en weer, en extra afspraken (dus vrij vragen van het werk) tot gevolg. Dus jammer van de afwerking, verder goed tevreden.
Verzorging parkeerplaats/pand | Tevreden |
---|---|
Uitstraling showroom | Tevreden |
Ontvangst door gastvrouw | Tevreden |
Assortiment showroom | Tevreden |
Klantvriendelijkheid adviseur | Tevreden |
---|---|
Luistervaardigheid adviseur | Helemaal tevreden |
Deskundigheid adviseur | Tevreden |
Betrouwbaarheid adviseur | Tevreden |
Professionaliteit adviseur | Tevreden |
Bereikbaarheid adviseur | Tevreden |
Installatie tekening werd tijdig toegestuurd | Tevreden |
---|---|
Installatie tekening was volgens plan | Tevreden |
Factuur werd tijdig toegestuurd | Neutraal |
Factuur was correct | Tevreden |
De communicatie over de planning | Tevreden |
Volledige en tijdige levering van de keuken | Ontevreden |
---|---|
Nauwkeurigheid monteur(s) | Tevreden |
Klantvriendelijkheid monteur(s) | Helemaal tevreden |
Uitstraling/verzorging monteur(s) | Tevreden |
Deskundigheid monteur(s) | Neutraal |
Probleemoplossend vermogen monteur(s) | Tevreden |
Kwaliteit van de montage | Tevreden |
Klantvriendelijkheid service medewerker | Neutraal |
---|---|
Bereikbaarheid service medewerker | Neutraal |
Deskundigheid service medewerker | Neutraal |
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker | Ontevreden |
Communicatie met service medewerker | Ontevreden |
Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen | Ja |
---|---|
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden | Ja |
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? | De nazorg. Betere communicatie, afspraken nakomen en zaken in 1x goed regelen (ipv heen en weer blijven bellen, bezoekjes van monteurs). |