1

Vrijblijvend adviesgesprek?

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!

Bel mij terug

Review detail door familie van Eck

Mooie keuken presentatie, werd goed geholpen, nam alle tijd voor je samen met de adviseur een mooie keuken uitgezocht passend binnen ons budget

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Helemaal tevreden
Uitstraling showroom Helemaal tevreden
Ontvangst door gastvrouw Helemaal tevreden
Assortiment showroom Helemaal tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Helemaal tevreden
Luistervaardigheid adviseur Helemaal tevreden
Deskundigheid adviseur Helemaal tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Tevreden
Professionaliteit adviseur Helemaal tevreden
Bereikbaarheid adviseur Tevreden

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Installatie tekening was volgens plan Helemaal tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Factuur was correct Helemaal tevreden
De communicatie over de planning Tevreden

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Helemaal tevreden
Nauwkeurigheid monteur(s) N.v.t.
Klantvriendelijkheid monteur(s) Helemaal tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Tevreden
Deskundigheid monteur(s) Tevreden
Probleemoplossend vermogen monteur(s) N.v.t.
Kwaliteit van de montage Tevreden

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker Tevreden
Bereikbaarheid service medewerker Neutraal
Deskundigheid service medewerker Neutraal
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker Neutraal
Communicatie met service medewerker Ontevreden

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Ja
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Ja
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? De communicatie moet volgens mij verbeteren. ik heb op woensdag een mail verzonden over enkele zaken die niet goed zijn gegaan en of nog moeten worden afgehandeld, krijg een niets zeggende mail retour dat mijn mail met vragen in behandeling zal worden genomen. Nu zaterdag nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vragen en wanneer e.e.a. zal worden afgehandeld. Mijns inzien moet de service medewerker mij mededelen wanneer e.e.a. zal worden afgehandeld, dan kan ik daar ook op inspelen. Verder er moest nog een plank met spotjes worden nabezorgd + een kraan voor de spoelbak. Monteur kwam de plank plaatsen en zag dat de spotjes niet diep genoeg waren in gevreesd ,heeft de plant weer mee retour genomen, dit is nu meer dan een week geleden en nog geen plank met verlichting boven het kookgedeelte. Ook de afstandsbediening van de verlichting is volgens de monteur kapot, ik moet steeds een trapje pakken om de verlichting aan te doen, dit is al meer dan 2 weken bekend bij de service afdeling en er gebeurt niets. dit was een kleine opsomming van mijn bevindingen met de service afdeling. hier moet echt wat meer aandacht aan worden besteed. Verder ben ik bijzonder tevreden met onze keuken.