1

Vrijblijvend adviesgesprek?

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!

Bel mij terug

Review detail door Fam. Linders

Prima geholpen en uitstekende service, wij zijn erg blij met onze keuken.

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Helemaal tevreden
Uitstraling showroom Helemaal tevreden
Ontvangst door gastvrouw Helemaal tevreden
Assortiment showroom Helemaal tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Helemaal tevreden
Luistervaardigheid adviseur Helemaal tevreden
Deskundigheid adviseur Helemaal tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Helemaal tevreden
Professionaliteit adviseur Helemaal tevreden
Bereikbaarheid adviseur Helemaal tevreden

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Installatie tekening was volgens plan Helemaal tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Factuur was correct Helemaal tevreden
De communicatie over de planning Tevreden

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Neutraal
Nauwkeurigheid monteur(s) Neutraal
Klantvriendelijkheid monteur(s) Helemaal tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Helemaal tevreden
Deskundigheid monteur(s) Tevreden
Probleemoplossend vermogen monteur(s) Tevreden
Kwaliteit van de montage Tevreden

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker Helemaal tevreden
Bereikbaarheid service medewerker Helemaal tevreden
Deskundigheid service medewerker Helemaal tevreden
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker Helemaal tevreden
Communicatie met service medewerker Helemaal tevreden

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Ja
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Ja
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? Wellicht zouden klanten van tevoren erop gewezen kunnen worden dat een Bora systeem niet zomaar bij iedereen direct kan worden aangesloten. Bij ons was een verzwaring in de meterkast nodig. Hier kwamen wij pas achter toen wij de montage informatie ontvingen. Uiteindelijk hebben wij meer dan 3 maanden geen bruikbare kookplaat gehad. Daarnaast klanten wat beter informeren over de nalevering van bepaalde artikelen die bij het plaatsen ontbraken. Wij hebben zelf meerdere keren navraag gedaan wanneer de levering van bestekbak, plank (en de plaatsing van onderdelen die de eerste keer niet goed waren geplaatst) zou plaatsvinden.