1

Vrijblijvend adviesgesprek?

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!

Bel mij terug

Review detail door Fam. Janssen-V.d. Heuvel

Over het algemeen: goed.

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Tevreden
Uitstraling showroom Tevreden
Ontvangst door gastvrouw Helemaal tevreden
Assortiment showroom Tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Tevreden
Luistervaardigheid adviseur Neutraal
Deskundigheid adviseur Tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Tevreden
Professionaliteit adviseur Tevreden
Bereikbaarheid adviseur Tevreden

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Tevreden
Installatie tekening was volgens plan Tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Tevreden
Factuur was correct Tevreden
De communicatie over de planning Neutraal

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Tevreden
Nauwkeurigheid monteur(s) Tevreden
Klantvriendelijkheid monteur(s) Tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Tevreden
Deskundigheid monteur(s) Tevreden
Probleemoplossend vermogen monteur(s) Tevreden
Kwaliteit van de montage Neutraal

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker Tevreden
Bereikbaarheid service medewerker Tevreden
Deskundigheid service medewerker Tevreden
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker Tevreden
Communicatie met service medewerker Tevreden

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Misschien
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Misschien
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? Enkele opmerkingen: * Blad: communicatie over hoe de uiteindelijke uitvoering (welke lengte, kort stuk of kang stuk in de hoek, etc. ) was niet goed. Zelf nagevraagd wanneer het blad geleverd zou worden. * Blad ligt niet overal vast op de onderkastjes (speling). Ka dit na verloop van tijd nog gevolgen hebben voor de lasnaad, bijvoorbeeld dat deze los gaat laten? * Voetjes niet overal goed afgesteld. Zelf bijgesteld. * Plint kwaliteit niet geweldig. * Kookplaat: afdichting niet helemaal rondom (0,5 cm open). Laten we zo na controle door technisch monteur. * Er mag meer info gegeven worden. Het vertrouwen in de adviseur is groot; hij is de expert. In ons geval over de verlichting (wel of niet dimbaar). Wilden geen afstandsbediening maar toen bleek bij levering dat dit alleen op die manier mogelijk was en niet via lichtschakelaar. De oven zit erg hoog. Klant erop wijzen om thuis na te meten ivm lengte gebruiker of te checken in showroom. Geen detail-info over de apparatuur: zoeken kost daardoor veel tijd en soms niet te vinden (oudere apparaten?). In de offerte een link naar de apparatuur plaatsen? We hadden dan mogelijk andere oven genomen. Niet fijn dat er geen detailprijzen worden genoemd met name m.b.t. de apparatuur. Dit bemoeilijkt het zoeken naar info ook en geeft daardoor minder vertrouwen. Kwaliteit van de montage: neutraal. Reden hiervoor is dat er op de montagedag vier monteurs in huis waren. Dit is niet echt fijn. Fijne, aardige monteurs, maar 4 volwassen mannen die allemaal tegelijk aan het werk zijn, maar elkaar daardoor soms voor de voeten lopen, is minder. Heb er begrip voor, maar het is fijner als zoiets vooraf wordt gecommuniceerd. Enquête: het zou fijner zijn als er bij de afzonderlijke vragen een korte toelichting gegeven kan worden.