1

Vrijblijvend adviesgesprek?

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!

Bel mij terug

Review detail door Familie Berkenfeld-Mertens

Het contact met Tinnemans Keukens hebben wij vanaf het eerste gesprek met de adviseur tot en met de monteur die de keuken heeft geplaatst, als zeer prettig ervaren. Alle medewerkers waren deskundig en hadden steeds begrip voor onze wensen.

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Tevreden
Uitstraling showroom Helemaal tevreden
Ontvangst door gastvrouw Helemaal tevreden
Assortiment showroom Tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Helemaal tevreden
Luistervaardigheid adviseur Helemaal tevreden
Deskundigheid adviseur Helemaal tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Helemaal tevreden
Professionaliteit adviseur Helemaal tevreden
Bereikbaarheid adviseur Tevreden

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Installatie tekening was volgens plan Helemaal tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Factuur was correct Helemaal tevreden
De communicatie over de planning Helemaal tevreden

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Helemaal tevreden
Nauwkeurigheid monteur(s) Tevreden
Klantvriendelijkheid monteur(s) Helemaal tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Helemaal tevreden
Deskundigheid monteur(s) Helemaal tevreden
Probleemoplossend vermogen monteur(s) Helemaal tevreden
Kwaliteit van de montage Helemaal tevreden

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker N.v.t.
Bereikbaarheid service medewerker N.v.t.
Deskundigheid service medewerker N.v.t.
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker N.v.t.
Communicatie met service medewerker N.v.t.

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Ja
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Ja
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? Wel hebben wij één minpunt. Vroeger (2005) onderscheidde Tinnemans Keukens zich door de keukens compleet van a tot z te plaatsen, zonder bemoeienis van de klant. Nu moet deze vooraf zorgen dat de koud- en warmwaterleidingen worden voorzien van hoekstopkraantjes. Iets wat niet gebruikelijk is in de bouwwereld, alleen tegen hoge kosten. Het aan de bovenkant opvullen en kitten van de spatplinten moet nu zelf voor worden gezorgd. Voorheen werd ook de achterwand en spatplinten ter plekke op maat gezaagd en geplaatst. Nu duurt het ongeveer een week voor deze geplaatst kunnen worden. Ik begrijp dat voor gas en elektriciteit een gecertificeerde monteur nodig is en een medewerker ervaring moet hebben om met graniet te kunnen werken. Toch jammer.