1

Vrijblijvend adviesgesprek?

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!

Bel mij terug

Review detail door Familie Dagevos

Van het begin tot het einde goed geholpen door Tinnemans Keukens. Goed meegedacht met de samenstelling van de keuken en het materiaal. Veel bruikbare tips gekregen. Moet gezegd worden: vooral Derikx Installaties heeft ontzettend goed en hard gewerkt.

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Helemaal tevreden
Uitstraling showroom Helemaal tevreden
Ontvangst door gastvrouw Helemaal tevreden
Assortiment showroom Helemaal tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Helemaal tevreden
Luistervaardigheid adviseur Helemaal tevreden
Deskundigheid adviseur Helemaal tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Helemaal tevreden
Professionaliteit adviseur Helemaal tevreden
Bereikbaarheid adviseur Tevreden

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Installatie tekening was volgens plan Helemaal tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Tevreden
Factuur was correct Tevreden
De communicatie over de planning Helemaal tevreden

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Helemaal tevreden
Nauwkeurigheid monteur(s) Tevreden
Klantvriendelijkheid monteur(s) Helemaal tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Helemaal tevreden
Deskundigheid monteur(s) Helemaal tevreden
Probleemoplossend vermogen monteur(s) Helemaal tevreden
Kwaliteit van de montage Helemaal tevreden

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker Ontevreden
Bereikbaarheid service medewerker Tevreden
Deskundigheid service medewerker Neutraal
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker Tevreden
Communicatie met service medewerker Tevreden

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Ja
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Ja
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? De communicatie van de service afdeling - en dan noem ik geen naam - kan vele malen beter. Begrijpelijk dat de klant niet altijd koning kan zijn, maar wat meer inlevingsvermogen zou hier op zijn plaats zijn. Daarbij vind ik dat er altijd naar een oplossing gezocht moet worden en niet meteen negatief gecommuniceerd mag worden naar de klant toe. In dit geval klant 2 dagen laten wachten voor íets dat binnen half uur opgelost was. Jammer...