1

Vrijblijvend adviesgesprek?

Laat je telefoonnummer achter en wij bellen je z.s.m. terug!

Bel mij terug

Review detail door Mevrouw Ehlen

Bij het uitzoeken van de keuken was ik overtuigd dat ik bij Tinnemans aan het goede adres was, na de eerste montage was dat gevoel verdwenen. Het is opgelost, maar zie ook mijn verbeterpunt. Voor wat betreft de nauwkeurigheid van de monteurs heb ik ontevreden aangegegeven, omdat bij de eerste montage de monteur voorstelde om een kitnaad op de vloer te maken van ongeveer 1,5 cm breed over een vuile voeg c.q. ontbrekend tegelwerk op de vloer. Ik ben van mening dat dit niet erg nauwkeurig is.

Locatie ontvangst en showroom

Verzorging parkeerplaats/pand Tevreden
Uitstraling showroom Tevreden
Ontvangst door gastvrouw Tevreden
Assortiment showroom Tevreden

Verkoopadviesgesprek

Klantvriendelijkheid adviseur Tevreden
Luistervaardigheid adviseur Tevreden
Deskundigheid adviseur Tevreden
Betrouwbaarheid adviseur Neutraal
Professionaliteit adviseur Tevreden
Bereikbaarheid adviseur N.v.t.

Planning en voorbereiding plaatsing

Installatie tekening werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Installatie tekening was volgens plan Tevreden
Factuur werd tijdig toegestuurd Helemaal tevreden
Factuur was correct Tevreden
De communicatie over de planning Tevreden

Montage

Volledige en tijdige levering van de keuken Tevreden
Nauwkeurigheid monteur(s) Ontevreden
Klantvriendelijkheid monteur(s) Tevreden
Uitstraling/verzorging monteur(s) Tevreden
Deskundigheid monteur(s) Neutraal
Probleemoplossend vermogen monteur(s) Neutraal
Kwaliteit van de montage Neutraal

Nazorg en service

Klantvriendelijkheid service medewerker Neutraal
Bereikbaarheid service medewerker Neutraal
Deskundigheid service medewerker Neutraal
Probleemoplossend vermogen van de service medewerker Neutraal
Communicatie met service medewerker Neutraal

Eindoordeel

Ik zou opnieuw bij Tinnemans Keukens kopen Misschien
Ik zou Tinnemans Keukens aanbevelen bij familie en vrienden Misschien
Wat zou Tinnemans Keukens kunnen verbeteren? Als er problemen zijn bij de montage zou het fijn zijn als iemand daarna persoonlijk contact zou opnemen, de montage was in eerste instantie geen succes, en dan zou je toch verwachten dat iemand contact opneemt. De melding van de vervolg montage is correct per mail gemeld en door de monteurs zo goed als mogelijk uitgevoerd, maar toch een telefoontje na de eerste montage had een beter gevoel gegeven